1

מילוי פרטי התקשרות ושיחה עם נציג טיק טק לבירור הנכס וגובה ההלוואה המבוקשת

1

זכור!
כולם מנסים למכור לך את מה שמתאים להם.
אצלנו תקבל את מה שמתאים לך

2

יציאה למכרז משכנתאות הפוכות בעזרת הטכנולוגיה הייחודית שלנו

2

תוכלו להפוך את הדירה שברשותכם
לכסף מזומן מבלי לעזוב את הבית!

3

תשלום על בסיס הצלחה בלבד לאחר שהכסף בחשבון הבנק שלך

3

לא שוכנעת ? 
לא שילמת !

לשעות הפעילות ויצירת קשר :

03-3030609

Info@tiktakfinance.com

שעות הפעילות:

א' – ה' : 18:00 – 09:00
ו' : 13:00 – 09:00

משכנתא הפוכה!

משכנתא הפוכה היא מוצר פיננסיבו אתם יכולים להפוך את הנכס שברשותכם לכסף מזומן גדול וזמין לכל מטרה בלי להתפנות מהבית ולא להוריד טיפה מאיכות החיים שלכם, שישאר בבעלותכם המלאה.

 

פתרון מושלם לגיל השלישי (גילאי 60+). תוכלו ליהנות מכסף זמין לעשות ככל העולה על רוחכם! תוכלו למשל לעזור לילדים, לצאת לחופשה שתמיד חלמתם, לסגור חובות ועוד!

 תשלום על בסיס הצלחה בלבד

היתרון הגדול של משכנתא הפוכה, הוא שאין החזרים חודשיים בכלל! יתרונות נוספים:

  •  אין תלות בכושר החזר
  • הלוואה ניתנת ללא הגבלת זמן
  • אין צורך בביטוח חיים

עוד שאלות?

2 people in a business meeting explaining why to choose us

לקוחות מספרים

דן לוי
קרא עוד
הייתי נורא סקפטי בהתחלה עד שהכרתי את הצוות של טיק טק פתרונות פיננסים שעזרו לי לקבל הלוואה של כ-חצי מיליון כנגד הנכס שלי בתנאים מעולים לאחר שהבנק שלי אמר לי לא.
סברינה זיבוצקי
קרא עוד
צוות יקר, קודם כל אני רוצה שוב לציין כמה אתם מדהימים ולהודות לכם על העזרה, היחס וההקשבה האין סופיים. אחרי הרבה זמן שאני מנסה לקבל הלוואה כנגד הקרקע שלי ללא הצלחה, הגעתי אליכם והוצאתם אותי לדרך חדשה .
אסף כפיר
קרא עוד
בוקר טוב, הכסף נכנס לחשבון טיק טק! אני רוצה להגיד לכם שאתם אלופים. כפי שהבטחתם קיבלתי הלוואה של 350,000 כנגד הנכס שלי במהירות ובתנאים מעולים. והכי חשוב היחס המסור והאישי לאורך כל התהליך. אני בהחלט אמליץ עליכם מגיע לכם!!!!
טניה כץ
קרא עוד
הגעתי לטיק טק פתרונות פיננסים דרך האינטרנט שנייה לפני שנכנסתי להליך פשיטת רגל, וגיליתי צוות נפלא שפשוט פתח לי אפיקים שלא הכרתי והצליח להשיג לי הלוואה כנגד הדירה שלי וכל זה התנהל על בסיס הצלחה בלבד! ממליץ מאוד...
עלאא דגשי
קרא עוד
תודה רבה על שירות מצויין שקיבלתי מצוות "טיק טק פתרונות פיננסים" . מהיר ,אדיב, אנושי וחם . בזכות איתור הלוואה של 170,000 כנגד הנכס שלי לאחר שסורבתי בבנק שלי הצלחתי לסגור את החובות שהיו לי ולצאת לדרך חדשה. תותחים, שמגיע מגיע!
אברהם מלסה
קרא עוד
"דירוג האשראי השלילי שלי הרס לי את האופציה לקבל הלוואה כנגד הנכס שלי. הודות לצוות המדהים בטיק טק פתרונות פיננסים סודר לי הדירוג ונפתחה לי זכאות להלוואה שנלקחה כמובן. אין לי הרבה מה להגיד מלבד תודה ענקית ,כל כך מעריך את מה שעשיתם עבורי.

גילוי נאות ​

"טיק טק פתרונות פיננסיים" איננה גוף מממן. העמדת ההלוואה ותנאיה נתונים לשקול דעתו הבלעדי של החברה המלווה | אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | האמור באתר אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת אשראי | עלות ההלוואה עשויה להשתנות בכפוף לשינויים בריבית הפריים | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של כל לקוח/ה.
*נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד , אך מיועד לגברים ונשים כאחד .

 תקופת החזר ההלוואה בין 6 חודשים ל- 30 שנה. סכום הריבית וההחזר החודשי משתנים וניתנים לעדכון על פי מורכבות ההלוואה ותנאיה. הריבית השנתית (APR) תהיה כמותרת בחוק בהתאם לריבית הפריים העדכנית. תנאי ההלוואה מותאמים אישית ללווה בכפוף ליכולתו הכלכלית ולסכום ההחזר הרצוי של הלווה. לדוגמא: בהלוואה על סך 500,000 ש"ח ל-20 שנה בריבית שנתית של 5.5% – סך תשלום חודשי ללקוח:3,440 ש"ח. סה"כ החזר כולל עמלות לכל התקופה 825,464 ש"ח  *סכום ההחזר הסופי ייקבע ביום לקיחת ההלוואה בפועל ובכפוף לאישור.

מתמחים במתן פתרונות אשראי ייחודים, תוך ליווי צמוד ללקוחותינו עד קבלת הכסף בחשבון הבנק.

השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם

ללא התחייבות, תשלום על בסיס הצלחה בלבד!