הבנק אמר לך לא?
אצלנו תשמע כן!
אנו מתמחים באיתור הלוואה לכל מטרה
תוך ליווי מלא ומהיר עד קבלת הכסף בתנאים הטובים ביותר
תשלום על בסיס הצלחה בלבד!

הלוואה לכל מטרה 

מהי הלוואה לכל מטרה ?

הלוואה לכל מטרה, היא המוצר הפיננסי הנפוץ ביותר במדינת ישראל. כמעט כל גופי המימון נותנים אותה. כמובן שכל הבנקים נותנים אותה וכל חברות האשראי החוץ בנקאי מאפשרות אותה, אך בנוסף אליהן גם חברות כרטיסי אשראי ורוב חברות הביטוח מציעות אותה.
ובכן, הלוואה לכל מטרה, כשמה כן היא מיועדת לכל מטרה אשר חשקה נפשכם בה. להבדיל ממשכנתא המיועדת לרכישת דירה, הלוואה לרכישת רכב המיועדת לרכישת רכב, הלוואה לכל מטרה זוהי הלוואה כללית. שם נוסף ומקצועי להלוואה זו הוא "הלוואת סולו". למעשה, בהלוואה לכל מטרה המלווה לא צריך להעמיד דבר כבטוחה להלוואה. הגוף המממן מבצע הליך חיתום אשר בסופו ומחליט אם הוא מוכן לתת את ההלוואה או לא, ובאיזה תנאים. הלוואות לכל מטרה ניתנות לרוב לתקופה מוגבלת ובסכום מוגבל, ולרוב הן גם נפרעות בתשלומים חודשיים. רוב החברות מגבילות את סכום ההלוואה לעד 100 אלף שקל ובבנקים ניתן לקבל אף יותר.

מהו ההליך הבירוקרטי הכרוך בהלוואה לכל מטרה ?

על הנייר, הלוואה לכל מטרה היא מוצר שאמור להינתן בקלות רבה מכיוון שאין בטוחות ובכך הגוף המממן צריך מעט טפסים (מעט בירוקרטיה). בנוסף, הסכומים קטנים יותר ממשכנתאות ועל כן האישורים אמורים לרוץ במהירות ובקלות. אך בפועל המצב שונה לחלוטין.

אנו מכירים את מצוקת לקוחותינו ומבינים כי השגת הלוואה לכל מטרה במדינת ישראל הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית. חוק נתוני האשראי שהושק בשנת 2019 שיפר את מצבם של בעלי דירוג האשראי הגבוה אך החמיר את מצבם של בעלי דירוג האשראי הנמוך. לא עוד הליך חיתום אנושי של הבנקים. מערכות חיתום דיגיטליות נכנסו לכמעט כל הגופים הממנים מכיוון שאישור ההלוואה מסתמך על דירוג נתוני האשראי. תוך כדי מהפכת החיתום הבנקאית, מהפכת הפינטק הכניסה גופי אשראי חדשים אשר משתמשים בטכנולוגיות חיתום מתקדמות על מנת לספק פתרונות מימון יצירתיים ובעלי פרופיל סיכון גבוה יותר מאשר אלו המוצעים על ידי המערכת הבנקאית הסטנדרטית. 

האם כדאי לי לקחת ההלוואה לכל מטרה ?

הלוואות לכל מטרה עשויות להיות רלוונטיות לכם במקרה הבא : אם בדקתם את ההתנהלות הכלכלית שלכם, ומצאתם כי אתם צריכים את ההלוואה ותזרימית יכולים להחזיר אותה

לקוחות מספרים

רועי טל
קרא עוד
הייתי נורא סקפטי בהתחלה עד שהכרתי את הצוות של טיק טק פתרונות פיננסים שעזרו לי לקבל אשראי חוץ בנקאי בתנאים טובים לאחר שהבנק שלי אמר לי לא...
ילנה סורקין
קרא עוד
צוות יקר, קודם כל אני רוצה שוב לציין כמה אתם תותחים ומדהימים ולהודות לכם על העזרה, היחס וההקשבה האין סופיים. אתם צוות מנצח !
עודד צוק
קרא עוד
בוקר טוב, הכסף נכנס לחשבון טיק טק! אני רוצה להגיד לכם תודה רבה. כפי שהבטחתם הלוואה מהירה ויעילה בלי בעיות! לא ראיתי ולא נתקלתי באנשים מקצועיים, אדיבים ואמינים כמוכם! אני בהחלט אמליץ עליכם.
אדל לוי
קרא עוד
הגעתי לטיק טק פתרונות פיננסים דרך האינטרנט וגיליתי צוות נפלא שמסייע בהשגת הלוואות על בסיס הצלחה בלבד ממליץ מאוד...
עזיז נור
קרא עוד
תודה רבה על שירות מצויין ואף מעל המצופה שקיבלתי מצוות טיק טק פתרונות פיננסים . מהיר ,אדיב, אנושי וחם .הכל הולך כשורה ואין בעיות, יש לציין שירות זה כראוי לשבח!!!
אינייאו מקונן
קרא עוד
דירוג האשראי השלילי שלי הרס לי בהרבה מאד היבטים בחיים. הרגשתי שסומנתי באיקס ולא ידעתי איך אני יכול להחזיר את הגלגל אחורה. הודות לצוות המדהים בטיק טק פתרונות פיננסים קיבלתי פתרונות, עצות, ליווי ובעיקר והרבה תמיכה נפשית.

גילוי נאות ​

העמדת ההלוואה ותנאיה נתונים לשקול דעתו הבלעדי של החברה המלווה | אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | האמור באתר אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת אשראי | עלות ההלוואה עשויה להשתנות בכפוף לשינויים בריבית הפריים | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של כל לקוח/ה.
*נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד , אך מיועד לגברים ונשים כאחד .

השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם

ללא התחייבות, תשלום על בסיס הצלחה בלבד!