מחפש לקנות או לשעבד רכב ?
ב"טיק טק פתרונות פינסיים" נדע לאתר את התנאים הטובים ביותר
תשלום על בסיס הצלחה בלבד!

הלוואה כנגד רכב / מימון רכב 

מהן הלוואות כנגד רכב

המוצר הפיננסי הנ"ל, מציע לך כבעל רכב, לקבל הלוואה כנגד שיעבוד של הרכב. במקרים אלו, הרכב משמש כ"בטוחה" להלוואה והוא בעצם הערבות בעסקה בעבור גוף המימון. סוג זה של הלוואות ניתן לקבל במהירות ובקלות, וטווח הזמנים עד קבלת הכסף קצר. סכום ההלוואה תלוי בשווי הרכב המשמש כבטוחה.

 יתרונות השירות – הלוואה כנגד שיעבוד רכב 

הלוואות כנגד רכב מציעות יתרונות רבים שבמרכזן – עמלות וריביות נמוכות ,זמני טיפול מהירים ויעילים, אפשרויות פריסה נרחבות וכו'. סוג הלוואות זה מתאים במיוחד לאנשים שצריכים כסף מהיר ורוצים לנהל את הכספים שלהם בצורה גמישה ומשתלמת. בהלוואות אלו, ערב השימוש של הרכב כבטוחה והלכה למעשה, כערבות להלוואה, ניתן לספק את הסכום הנדרש במהירות ובקלות.

הצמדה של הלוואה זו לערך הרכב והשימוש בו כערבות מקנה ביטחון לגופים המלווים איתם אנו עובדים, ובכך הם מספקים תנאים טובים יותר ומסוגלים להציע שיעורי ריבית נמוכים. כמו כן, המלווה יכול לבחור את אפשרות ההחזר של ההלוואה בהתאם לצרכיו ולמצבו הפיננסי.

לסיכום, הלוואה כנגד רכב היא אופציה מעולה למי שמחפש כסף מהיר ונגיש בעמלות נמוכות ובזמני טיפול מהירים. זוהי דרך יעילה לקבל סכום נדרש ללא עמלות גבוהות ובצורה נטולת טרחה והתחייבות ארוכה.

לקוחות מספרים

סמי אופיר
קרא עוד
תודה לצוות "טיק טק פתרונות פיננסים" שהצליחו לאתר לי הלוואה בתנאים מעולים! לאחר שסורבתי בבנק חיפשתי פתרון יעיל והייתי מוכן לשעבד את הרכב שלי ,פניתי לטיק טק שיימצאו לי הלוואה והכל קרה במהירות .בהחלט מגיע המלצה!
ארנון ירון
קרא עוד
תודה לצוות "טיק טק פתרונות פיננסים" שהצליחו לאתר לי הלוואה בתנאים מעולים! לאחר שסורבתי בבנק חיפשתי פתרון יעיל והייתי מוכן לשעבד את הרכב שלי ,פניתי לטיק טק שיימצאו לי הלוואה והכל קרה במהירות .בהחלט מגיע המלצה!
רעות תירוש
קרא עוד
אין לי מילים להודות לצוות טיק טק על כך שעזרו לי לקבל הלוואה בתמורה לשיעבוד הרכב של אישתי , אין עליכם !!!
אבי דוידוב
קרא עוד
צהריים טובים , הכסף נכנס לחשבון ,אין לי מילים מלבד להגיד לכם תודה ענקית. יחס חם ושירות יעיל, ובלעדיהם לא הייתי מצליח לקנות את הרכב החדש שלי.
ראפיק אבו ג'אנה
קרא עוד
הגעתי לטיק טק פתרונות פיננסים לאחר שחבר המליץ לי עליהם ,בהחלט זו הייתה המלצה חמה, הצוות המקצועי שלהם הצליח לאתר לי 24,000 כנגד הסקודה שלי.תודה ענקית אלופים!!!
הודיה בן שושן
קרא עוד
תודה רבה על שירות מצויין ואף מעל המצופה שקיבלתי מצוות טיק טק פתרונות פיננסים . מהיר ,אדיב, אנושי וחם .הכל הולך כשורה ואין בעיות,תוך שלושה ימים השגתי את הרכב שרציתי וכל זה תוך ליווי מקצועי ואישי.

לקוחות מספרים

רועי טל
רועי טל
קרא עוד
"הייתי נורא סקפטי בהתחלה עד שהכרתי את הצוות של טיק טק פתרונות פיננסים שעזרו לי לקבל אשראי חוץ בנקאי בתנאים טובים לאחר שהבנק שלי אמר לי לא..."
ילנה סורקין
ילנה סורקין
קרא עוד
צוות יקר, קודם כל אני רוצה שוב לציין כמה אתם תותחים ומדהימים ולהודות לכם על העזרה, היחס וההקשבה האין סופיים. אתם צוות מנצח !
עודד צוק
עודד צוק
קרא עוד
בוקר טוב, הכסף נכנס לחשבון טיק טק! אני רוצה להגיד לכם תודה רבה. כפי שהבטחתם הלוואה מהירה ויעילה בלי בעיות! לא ראיתי ולא נתקלתי באנשים מקצועיים, אדיבים ואמינים כמוכם! אני בהחלט אמליץ עליכם .
אדל לוי
אדל לוי
קרא עוד
"הגעתי לטיק טק פתרונות פיננסים דרך האינטרנט וגיליתי צוות נפלא שמסייע בהשגת הלוואות על בסיס הצלחה בלבד ממליצה מאוד..."
עזיז נור
עזיז נור
קרא עוד
תודה רבה על שירות מצויין ואף מעל המצופה שקיבלתי מצוות טיק טק פתרונות פיננסים . מהיר ,אדיב, אנושי וחם .הכל הולך כשורה ואין בעיות, יש לציין שירות זה כראוי לשבח!!!
איינאו מקונן
איינאו מקונן
קרא עוד
"דירוג האשראי השלילי שלי הרס לי בהרבה מאד היבטים בחיים. הרגשתי שסומנתי באיקס ולא ידעתי איך אני יכול להחזיר את הגלגל אחורה. הודות לצוות המדהים בטיק טק פתרונות פיננסים קיבלתי פתרונות, עצות, ליווי ובעיקר והרבה תמיכה נפשית."

גילוי נאות ​

העמדת ההלוואה ותנאיה נתונים לשקול דעתו הבלעדי של החברה המלווה | אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | האמור באתר אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת אשראי | עלות ההלוואה עשויה להשתנות בכפוף לשינויים בריבית הפריים | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של כל לקוח/ה.
*נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד , אך מיועד לגברים ונשים כאחד .

השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם

ללא התחייבות, תשלום על בסיס הצלחה בלבד!